Giveaway Blogger SS

Assalamualaikum...
Lama jugak wawa tak meratib dekat belog busuk nih! wakakaka xD
Kali ni wawa nak try Giveaway Blogger SS ni! pestime kot! hopefully melekat laa :p

Nak join Giveaway ni?
nah ikut SYARAT WAJIB bawah ni!

1. Korang WAJIB (tak buat berdosa) LIKE & FOLLOW benda alah kat bawah ni


2. Korang copy Banner yang bawah ni! then back link banner tu dekat >> blog ni  <<


klik banner di atas untuk dibawa terus ke blog penganjur :p

3. entri WAJIB berisi ringkasan mengenai ciri-ciri POSITIF yang ada dalam diri korang yang boleh buat korang tergolong dalam bloggers berkualiti. ceritakan seringkas/sepanjang mengikut keiklasan korang.
4. WAJIB isikan link penyertaan korang pada Mister Linky dalam entri >> INI << *p/s : Syafiq pesan " jangan letak link blog korang, tapi letak link penyertaan sahaja :)"
5. Selepas isi link dalam Mister Linky, wajib inform yang korang tu FOLLOWERS yang keberapa di bahagian komen entri >> INI << serta merta.. *p/s: Syafiq pesan lagi, "jangan letak link blog di bahagian komen bagi menggelakkan berlaku SPAM"

PEMILIHAN PEMENANG? KORANG PI TERJAH SENDIRI DEKAT BLOG NI  :P

NAK TAU HADIAH APA YANG DITAWARKAN?? JENG JENG JENG!!!!
>> KLIK SINI <<



CIRI- CIRI POSITIF DALAM DIRI WAWA YANG BOLEH TERGOLONG DALAM BLOGGERS BERKUALITI

Hmmm wawa ni tergolong dalam bloggers berkualiti ke? belog pun busuk! HAHA xD Wawa ni kuat merepek...blog pun tah apa2, kehkehkeh xD wawa buat belog ni pun sebab nak share gambar2 yang wawa ambil even masih tak wujud lagi dalam belog ni.. wkwkwkwk.. bukannya apa, xda masa nak update lah! baru lepas STPM! wuu~ hahaha.. tapi lepas ni, insya'allah, wawa akan aktif berblogging dan upload gambar2 yang terbaru (ecely wawa nak jadi photographer) k la, tu je kot? thanks to sweet couple Syafiq & Amira Nuraisyah yang anjurkan Giveaway ni! *First time masuk :p hopefully terpilih! k babaii

2 comments:

  1. Maaf saya terpaksa vote funny untuk entri ni :l wish the best of fortune in ur stpm ? semoga cepat-cepat wangikan blog ni dan terima kasih sudi join :) Giveaway Bloggers SS

    ReplyDelete