31 DAY CHALLENGE : 1 hari 1 vector -Shukri Yahya

Assalamualaikum...

Saja gedik2 nak buat challenge sendiri. Sape rajin nak buat, buat lah,

Dia punya arahan pun senang je, setiap hari mesti hasilkan 1 vector, tak kisahlah nak buat guna apps ape pun, adobe ape pun, bagi aku, aku lebih prefer Adobe Illustration atau photoshop sebab aku tak ada SAI, kikiki..

Challenge ni jugak nak didik supaya korang rajin update Blog, hahahaha


Okay untuk yang first ni, aku buat Vector Shukri Yahya,


Jadi tak? nampak macam Shukri Yahya kan? ok lah tu nampak rupa, kira berjaya jugaklah kan? 
ni aku buat guna AI, first time buat vector guna Ai tau, sebelum ni buat guna PS je, okay tu je, esok gua update lagi.. tunggu....

3 comments:

  1. Tgk jw boleh tay dah shukri yahya. Nice job awk :)

    ReplyDelete
  2. terbaik.. cantik oiii.. cikyan suka.. meh la lanje gmba cikyan pulak smpena birthday.. hahahha

    ReplyDelete