Photoshoot talent kayu!

Assalamualaikum w.b.t

Lama tak lepak sini, maklumlahh busy sikit :P
Bukan busy apa pun, busy tolong member2 nak kumpulkan portfolio dia,
Sementara nak tunggu dia habis Konvo, so dia ajak wawa join Photoshoot dengan dia,
kena jadi Talent dia, kau rasa aku ni layak ke? tak cukup tinggi dan kayu! hahahaha

Demi seorang sahabat kan, terpaksa aku relakan jugaaaa...

okay time ni aku tengah tahan malu, lepastu tak reti nak pose! 
dahla bulan puasa
orang tengok je lah...

Makeup ni pun kawan aku yang makeupkan, dia pun mula berjinak-jinak nak jadi MUA.

Dan ni first time aku pakai bulus mata palesu

Yang ni pulak tak official pun, maseni pergi belajar Shoot Macro dengan team 
Kelab Kamera Kedah (KKK), balik tu saje je lah nak bergambar dengan kawan aku, eh sekali ada abang photographer tu tengah ambil gambar wife dia, then diajaknya kami untuk shoot sekali, dan mangsanya aku lagiii, hahahaha
yang ni aku tak makeup pun,pergi nak belajar shoot, sekali orang shoot gambar kita.


Yang ni pulak Photoshoot tema 'Sports', sebelah aku tu memang model eh, maseni aku rasa kecil sangat, sebab dia lawa,pandai pose, aku? HAHAHAHAHAHA, rasa nak pijak diri sendiri :p
Yang ambil gambar ni ialah Official Photographer Bola Sepak Kedah (Arena)


Okay yang ni pulak, aku rasa macam dah pro sikit nak pose ala2 model, kahkahkah, sebab malam sebelum shooting ni, aku study dulu macam mana nak posing :D
Ni makeup dari kawan aku, nanti aku bagi details-details mereka ye?

Fuhh macam retis tak :P

closeup makeup sikit :D


Ni gambar sebelum hari Raya Haji, outing dengan Team Kelab Kamera Kedah
Tema : Gadis Melayu
haaa ayu tak? kekekeke


poster hantu kak limah :P






instagram:
Photographer: NSA Photography

1 comment: