Menilai :D

Assalamualaikum...
sambil minum teh o ais, aku kusyuk dan rakusnya mengeledah 1 blog classmate aku,
baru aku tau, kawan kawan unibersiti aku ni banyak yang ada personal blog,
tapii.. tah cemana aku boleh dapat url sorang per sorang.. kekekeke
aku ni kaki stalker? hmmm maybe lah.. hahaha

tadi tengah selongkar friend request dekat instagram, tetiba ada sorang mamat ni, follow aku.. 
ouhh, my classmate.. hihi.. aku pun follow ler balik, ehh ehh! profile dia private.. emmm emm, tak sampai 5 minit pun, dia approve *dapat notification letew* pastu stalker kejap je, sebab guna wifi rumah orang depan, ehh! budak ni ada blog, apa lagi? aku tekan la link biru kat profile dia tuh.. hihik

baca...
baca...
dan baca...

perghh!!! cara penyampaian dia dalam blog tu, boleh buat aku tak berhenti untuk membaca...
aku baca lagi lagi dan lagi... 

baru aku tau, dia ni macam mana... seorang anak manja yang disayangi family, serius! aku jeles yang tu! hihihi

maafkan aku sebab dulu, mula mula aku tengok dia, aku rasa macam, ehh dia ni kenapa? nerd gilaa! pendiam plak tu, jalan jinjat jinjat.. erkk.. enoying gilaaaa!!!!! 

maafkan aku wehh maafkan akuu.. 

tapi aku rasa mesti dia ada sebab tersendiri kenapa dia dressing macam tu, mungkin trade mark dia..mungkin juga ada sebab dia sendiri...

eh, nak tau ke apa url blog dia? ehehe.. nanti laa aku kasi, takut dia terjumpa blog aku, then syok sendiri sebab aku dok puji dia lebih2, wakakaka... 

kbye...


" orang cakap, jangan menilai sesuatu tu dari rupa, tapi nilai sesuatu tu dari dalaman dan luaran, selalu berfikiran positif :) "

1 comment:

  1. kalau ada member yg ada blog,laju ja nak baca..hahaha..
    kira mcm stalker la tu
    tp masing2 ada gaya sendiri..hehe

    ReplyDelete