Pakai Mask Terbalik boleh masuk lokap ke??

Assalamualaikum..
Cam Serius jerr bunyi tajuk entry ni 😂

Al Kisahnye, aku kena pergi beli barang dapur dekat Mydin, Nak harapkan bapak aku? hmmm memang tak la, bukan tak boleh diharap, orang tua-tua ni faham-faham je lah kan, ingat dia nak ke pergi beli barang dekat pasaraya besar-besar ni? Kalau dia pergi pun mesti dengan mak aku, dia?? dia ofcourse la duduk dalam kereta 😂 Typical abah-abah la katako! haha

Okay berbalik pada aku pergi Mydin, 
Aku post la gambar ni dekat FB,

Al kisahnye, ada la seorang hamba Allah ni komen "Mask terbalik tu sis 😂" Haa gitewww 
Tak salah nak menegur kan? tapi yang menjadi masalahnya sekarang ni, mask tu dua-dua belah warna putih 😂 mana dia tau aku pakai mask terbalik??? heee 😁

Okay di bawah ni aku sertakan mask yang aku pakai time pergi hospital 24/3/2020 haritu ya.. teliti pada lipatan mask tu. Betul kan aku pakai mask ni?

So, disebabkan mask berwarna tu dah habis, aku terpaksa la pakai mask yang tak berwarna tu. Tak pasal2 aku kena sekolah dengan hamba Allah tu seolah-olah cetek sangat ilmu didada ni.. Hahaha, aku cukup sensitif sikit dengan golongan yang serba tahu segala alam dalam planet ni.. Nak komen biar saheh, ye salah aku jugak sebab tak mention jenis mask yang aku pakai tu warna apa, kan dah buat orang lain salah faham 😆

So kalau korang rasa aku salah pakai mask putih tu bagitau ek? so boleh aku perbetulkan kesalahan aku. 

#StaySave #StayAtHome

4 comments:

  1. beza org yg saja nak kondem komen dan yang memang menegur. Ari ada staff nurse tegur juga pasal mask aku pakai. tapi dengan cara sangatlah bagus.

    ReplyDelete
  2. biasa la tu sis. hee kadang cara tegur tu salah.. huhu

    ReplyDelete