Final Projek : digital painting


Masa berlalu dengan cepat sekali, tup tup, sem 2 dah sampai ke penghujungnya, aku dah nak masuk tahun ke 2 kat UMK ni, bakal menjadi senior untuk sem depan, alahh! xde mende nak dibanggakan pun... orang still akan panggil aku 'akak' 'sis' 'hakak' 'kakak' uiiihhhh, makin tua depa panggey centu!

okay, back to basic,
sebenarnya aku berpuas hati jugak la dengan final projek aku untuk tahun 1 ni, hehehehe, projek mendigitalkan artwork. Biasala, bila hang belajar kat FTKW (Fakulti Teknologi Kreatif dan Warisan) ni, hang kena redha banyak2 nah? sebab apa? sebab FTKW ni dah macam art school!serius best! tapi menderita sikit lah. 

Lecturer membaling baling artwork kita dari tingkat 4 tu dah menjadi kebiasaan bagi bebudak kat sini, muahahahaha.. (alhamdulillah, aku x pernah kena lagi) serius best belajar kat sini, aku banyak belajar benda baru..

ok, balik kepada cerita asal.

TADAAA!!
Ni artwork aku bagi subjek Rekabentuk Konsep dan Karakter, lecturer suruh buat guba Adobe Ilustration, aku pi guna SAI, eekekeke... terbiasa lahh! maap! 

Artwork aku ni baru je submit tadi, hope diterima dengan seadanya, perghhh! sebelum nak digitalkan ni memang sakit sikit ah! nak kena skatch dulu karakter sendiri. beribu jugak la (yeyyy, kena tipuuu) nak siapkan 1 karakter ni. Ni aku buat karakter Puteri Saadong pada masa depan... kelakau kan? tapi gua puas hati! hihihihihi..

Kepada adik-adik yang buat rayuan UPU tu, moh lerr try masuk UMK ni. make sure pilih FTKW tau? tapi pentadbiran kat sini kureng memuaskan la, maklumla, U ni baru lagi... so kena banyak bersabar... 

No comments:

Post a Comment