Art Trade Cik Ulat


Assalamualaikum..

yey!!! dah siap pun doodle untuk cik ulat ni.. hihi..



hmmm x comel macam doodle cik ulat lah! 
tengok doodle cik ulat ni



comel kan? tangan tu siap gerak2 lagi.. hihi..
sorry tau cik ulat? miss kepeng lambat buat doodle ni, maklumlaa sejak bekerjaya ni..
haha..

jom! nak buat doodle untuk Incik Zakie Azid pulak

bagi sesiapa nak art-trade dengan miss kepeng, >>KLIK SINI<<

16 comments:

  1. ehh ehh comel nya doodle kak wawa buat. yg cik ulat buat pon comel jugak

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha.. thanks adekk! haha.. baru nak jinak2 dengan doodle ni.. haha

      Delete
  2. Replies
    1. haha.. tengok la rambut doodle tu... idea sape tu ek? hahahaha

      Delete
    2. Entahlah. Idea yang buat doodle ni la kan. =)

      Delete
    3. eley! xmau mengaku pulak.. cepuk kang.. haha

      Delete
  3. Replies
    1. smart apa? hahaha.. huduh la.. masih banyak yang perlu diperbaiki laa

      Delete
  4. comelnyaaaa. berkilat-kilat doodle akak ^^

    ReplyDelete
  5. kan? haha.. effect cahaya tu.. hahaha

    ReplyDelete
  6. comelnya doodle kak wawa dengan cik ulat kita :DD

    ReplyDelete
  7. Comelnye Doodles yg Miss Kepeng buat!
    hehe (^~^) Thank you.

    ReplyDelete
    Replies
    1. comel ke? doodle cik ulat lagi comel laa

      Delete