Nak Topup Raya?


klik banner^^

Sebab-sebab wawa patut dapat topup raya:
1. sebab wawa belum dapat gaji lagi.. gaji lepas raya.. huwaaa T.T
2. sebab teringin nak dapat topup dari kak juuuu^^ *boleh?
3. Kekurangan kredit disebabkan jarang topup.. huhu..
4. Kalau dapat topup tu, boleh la calling2 akak wawa yang nun jauh di rumah mertua dia..
5. Dapat share separuh dengan mak :D

Buat ucapan yang TERBEST di dunia untuk insan ISTIMEWA dalam hidup korang, yang romantik pon boleh asalkan jangan buat orang muntah hijau 

"Assalamualaikum.. pertama sekali aku nak ucapkan, thanks kat hang sebab hadir dan menceriakan hidup aku kadang2 menyakitkan hati aku.. tapi apa2 pun, aku tak kisah sebab aku sayang hang!! hihihi..Aku minta maaf sangat-sangat kat hang sebab tahun ni hang beraya tanpa aku, sebab aku jauh :'( kalau dekat dah lama aku pi serbu rumah hang.. hehe.. lebiu Qayyum Nida. muachx! :*

ni je yang ada, sebab dia x suka bergambar.. *kak jue mendera ni.. haha..

Pantun 4 Kerat

(dalam otak tengah fikir.. nanti wawa update)


Kuih raya paling sedap hasil air tangan sendiri
p/s: kak ju, wawa x buat kuih raya lagi.. esok or lusa baru start buat.. nanti wawa upload k?


mohon join sekali :

6 comments:

  1. Dah join juga
    http://fuzamusa.blogspot.com/2014/07/nak-topup-raya.html

    ReplyDelete
  2. selamat bersegmen wawa... :)

    ReplyDelete
  3. terima kasih tag kak, good luck :DD
    amboi dia.. jiwang neh..

    ReplyDelete