Art Trade Maisarah

Hari ni wawa berkesempatan nak balas dudel cik Maisarah ni.. sorry sayang, lambat siket.. huhu^^

ni doodle dari Maisarah :)

comel kan? kan? pandai dia buat doodle duduk2 atas bulan tuh.. jelesh ok, sebab aku x boleh buat --' haha

ok, ni yang wawa kasi dekat dia :)


and her respon about this doodle is....

Alhamdulillah.. dia suka^^ 

bagi sesiapa nak art trade dengan wawa, moh lerr.. bagitau dekat cbox pun boleh.. kalau malu, boleh pm dekat pesbuk wawa SINI



18 comments:

  1. lama dh tak art trade. btw cantik doodle tu ^^

    ReplyDelete
  2. salam ukhuwah dari saya aishah nin :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ya, salam ukhuwah juga aishah :)

      Delete
  3. jelesnye xboleh buat doodle .. :'( ,
    BTW , lawa doodle :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. alaa.. try la buat.. lama2 mesti pandai.. heheh..

      Delete
  4. Wah terernya. Guna ape ni. Illustrator? Photoshop?

    ReplyDelete
    Replies
    1. guna SAI je lah.. i x reti guna PS or AI ni.. kihkihkih :p

      Delete
    2. SAI tu ape plk? xpernah dengar pun awak :p

      Delete
    3. tengok entri ni http://duniamisskepeng.blogspot.com/2014/03/tutorial-membuat-doodle-menggunakan.html

      Delete
  5. wow.. exchange doodle ngan mai... hihihi...

    ReplyDelete
  6. Wah, comelnye. Sebab neh sy syg awk ketat² mmmmuuuuaaahh mmmmmuuuuaaahhh syg ku. Sy akn sntiasa menyayangi awk walau awk x syg sy, by your Love .

    ReplyDelete