Art Trade with Jassarah

Ahaii.. hihi.. art trade lagi.. muhahaha.. ni permintaan dari adik Jassarah.. nak berArt Trade katanya... emm wawa ni baru lagi dalam dunia doodle nih.. hihi.. bak kata kak Deno "practise make perfect" hehe.. terpromot kak deno pulak.. kekeke.. lama tak beletiaq, ok sila scroll ke bawah, kat bawah ni doodle dari adik Jassarah.


Adik Jassarah ni baru berumur 10 tahun.. dah pandai dia doodle.. kau hado? 

ni pulak doodle dari wawa untuk adik Jassarah


ok, tu je kot.. 

p/s : kalau nak art-trade dengan wawa, inform je kt cbox or sini 


4 comments:

  1. Hihi..yg pakai tudung tu senget sikit la. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha.. itu adik jassarah yang buat.. takpe, janji comel^^

      Delete
  2. Comel keduanya. Siap boleh bertukar doodle erk.

    ZH Blogger

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks.. itu yang dinamakan Art trade :D

      Delete