Anak Bos Buat Hal lagi

Ingat lagi pasal anak bos aku buat sepah kt tempat aku kerja?? Kalau korang tak tau, korang boleh baca SINI


Tadi aku keluar pergi makan kejap.. Tinggal kejap je.. balik2 tengok bilik aku dah jadi macam ni...



Mengucap panjang aku time ni.. Allah T.T nak menangis, Nak marah, semua ada.. bukan setakat sepahkan meja je, dia boleh plak pergi buka suis Liminet, aku masuk je bilik ni, dah bau hangit.. Allahu Rabbi :'(


 Amin, awat buat perangai teruk sangat hah? Tau la anak bos, tapi hang boleh fikir semua tu, apa yang betul, apa yang salah.. Anak sedara aku yang umur 2 tahun lagi cerdik dari hang... Baru 2 tahun tapi dah kenal ABC, baru 2 tahun tapi dah kenal Alif Ba Ta.. Hang amin? Harapkan dah sekolah, tapi ABC pun tak kenal..


Haa, ni la si Amin tu... Nampak je comel, tapi perangai dia.. Ya Allah..Aku layan dia punya la baik, tapi ni yang dia balas????? Tu muka masam sebab baru kena marah dengan aku.. geram tau x, Aku stress dengan customer, si budak gemok ni buat hal plak..

13 comments:

  1. mgkn nak tarik perhatian kot...

    ReplyDelete
  2. kak wawa tunjuk gambar budak tuh , terus saya rasa geram xD kurang ajar betull .-.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ha'ah kan? eeiii.. kak wawa lagi geram tauuu

      Delete
  3. Sabar ye wawa. Kang kalau tak tahan sangat report kat bos. Cakap anak beliau rosakkan segala. Ataupun wawa mmg kene garang2 ngan dia bg dia tak sentuh dah brg2 tu. Budak2 mmg camtu, bagi betis nak peha. Alahaii..

    ReplyDelete
    Replies
    1. tapi ana, dengan mak bapak dia pun dia kurang ajar.. ni sebab terlebih manjakan dia.. tu yang dia mengada2 tu.. eiii..

      Delete
  4. ni mmg pringkt prangai budak2 nakal. haha. keep calm..

    ReplyDelete
  5. isk2 ganas gak bdk comel cmtu..

    ReplyDelete
  6. aduhai.. sabar je la dik... tak bg tau bos ke anak dia ganggu?

    ReplyDelete