Rezeki bulan ogos

OGOS! yey, bulan kemerdekaan bagi rakyat Malaysia... Bulan ni jugak aku dimurahkan rezeki.. hehe... 
Baru-baru ni aku ada join satu contest dekat Instagram...

Syarat2:
1. Tag nama artis kesayangan
2, Tunggu Artis reply
3. Hanya 2 Pemenang
4. Artis reply, akan berpeluang untuk dapat sabun Alpha Aributin.

Agak2 sape yang aku tag?? aku tag nama Syed Shamim lerr.. memandangkan ade orang tag nama Tasha Manshahar dah..mihh mih mih.. Guess what? Syed Shamim Reply kotttt!! Tak percaya? tengok ni *dengan hidung kembang*

Even syed shamim hanya reply dengan emoticon tu.. aku rasa bangga giloss dah... and keputusannya ......
 jeng jeng jeng...

Yey itew menang!! hihi.. Thanks to Abang Syed Shamim sebab sudi bantu itew :3 *wuuu gediksnya ayat*
Lepastu tangan ni gataii sangat nak geledah blog yang ditinggalkan kesepian ni.. ok, tetiba nak tengok senarai GA yang aku join haritu.. kot2 dah umumkan pemenang.. nerbes gak weh, aku ni dah lama x bukak blog, mana la pi tau, depa dah umum pemenang, tapi aku tatau apa apa lagi.. haha rasa mcm kesian kat diri sendiri.. 

Tiba2..
Cepat-cepat aku klik nama RaraFrhna tu... 

Tadaa!! dapat best entry.. weyy.. terharu kot T.T terharu sebab dalam banyak2 GA, ni first time aku dapat..*mohon simpati* hahaha..

 Alhamdulillah :') 
*alang2 meh la follow insta kita neyy --> @misskepeng & @doodle_kepeng

p/s : Nak menang DVD Running Man? >> Klik sini <<

10 comments:

  1. Wahh..tahniah! Untung laa retis balas. Keh3. >< Wa jgn lupe wet raya meh sini siket. Hahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. untungla jugak.. wakaka.. sampai kak boo jeles.. hahaha..

      Delete
  2. Wahhhh bestnyaaaa >.< tahniah menang GA .. :)

    ReplyDelete
  3. wahh untung2...
    retisss balas tuuuuu :D

    tahniah gak menang GA ^^

    ReplyDelete
  4. Alhamdulillah... suke dia.. jeles iolls..

    ReplyDelete