The Queensss...

The Quens? apa tuu? menda apa tu?? ehem ehem.. Aku, Dayah, Alia & Syikin (The Quenss) ahaks! sebenarnya tu nama group whatsapp kami lahh.. hahaha lolz.. 

Sebenarnya Dayah, Alia n Syikin tu kawan masa aku sekolah Rendah.. Sejak aku menubuhkan group ex-skhi batch94 kat wechat, Kami dah contact semula.. bayangkan lah dah berapa tahun tak jumpa depa.. haha.. rindu oihh... Sampai la satu hari tu, Dayah wechat "weh, jom buka puasa sekali??, kita naik kereta dengan Alia" aku pun on saja lahh.. haha.. 

Tadaa!! Rasa awkward sangat sebab lama tak jumpaa... Kami berbuka dekat KFC jehh.. mula2 nak p makan dekat Restoran Kacha, tapi disebabkan sepeot sepeah sekelian ni tak pi booking, so, restoren full lah.. dengan perasaan malu lagi hampa, kami pun pi KFC, nasib la tak ramai orang lagi time tu.. haha..

Lepas berbuka, kami pi jalan-jalan cuci mata kat upTown Stadium Darulaman... Dari kiri, Dayah, Alia & Aku.. Takpayah tengok muka aku, serius lawak!! wkwkwwkwk..

Sejak dari malam tu, aku ada buat group dekat Whatsapp memandangkan group kat wechat akan jadi huru-hara kalau kami saja yang 'kongker' haha..so, untuk menjaga maruah kami ni.. wkwkwkwk.. kami buat kecoh kat group The Queenss.. fulawehhh.. haha.. sejak dari situ, if salah sorang dari kami ada masalah, semua akan beri nasihat, kadang-kadang kena 'bahan' habis dengan depa nihh.. brr--' Nasib baik la, keempat empat orang kami ni jenis kepala masuk 'ayaq' HAHA...

Ni hari raya ke-2... Time ni dah mula rasa boleh ngam teruk dengan depa.. haha..

Dari Kiri : Syikin, Dayah, Aku & Alia..

Bila throwback kenangan masa sekolah rendah dulu, serius aku gelak tak berhenti... Benda yang aku tak boleh nak lupa bila dulu aku dibuli dengan si Alia...

Aku : Alia, kenapa dulu hang suka buli aku?
Alia: Sebab dulu hang nerd gilaa.. dengan pakai spek mata bulat, dengan selekehnya..pastu hang mai sekolah naik moto vespa..
Aku: Jujurnya hang.. harey betoii..
Alia: Tapi tu dulu la.. sekarang ni aku tengok hang segak dahh.. wakakaka..

Haremss betoi minah ni.. bhahahax.... ya aku mengaku dulu aku selekeh gilaaa.. pastu kena ejek dengan budak2 laki sebab naik moto vespa pi sekolah.. "eleyy jeles ar tu, sebab pak hampa tak dak moto vespa" haha..

Dulu aku benci hang alia, sebab hang pernah buat aku 'teqiakk' sekarang ni hang dah jadi kawan baik aku.. alahaiii.. hehe.. Hati Manusia sentiasa berubah-ubah.. 

2 comments:

  1. Seronok kan dapt jumpa kawan2 lama..Kawan2 Cik Mimie sume dah jauh and da berkeluarga..susah da nk jumpa :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ha'ah seronok sangat walaupun masa sekolah dulu tak rapat pun.. tegur bila perlu je.. sekarang ni bila dah boleh jumpa tu, memang best, sebab semua sekepala.. hihi.. nanti buat la Reunion Cik Mimie...

      Delete